مجله رودریکا


لباس زیر زنانه و نحوه نگهداری آن

لباس زیر، لباس هایی هستند که زیر لباس های دیگر پوشیده می شوند و غالبا با پوست شما در تماس هستند.انواع مختلفی از لباسهای زیر برای مردان و زنان وجود دارد. سوتین و شورت از مهمترین لباس های زیر خانم ها می باشد. مناسب بودن لباس زیر اهمیت زیادی در زندگی روزمره دارد. نه تنها مکمل زیبایی و تناسب اندام شما می باشد، بلکه به سلامتی جسم شما نیز کمک بسزایی می کند.


اهمیت لباس زیر در بروز بیماری‌های زنانه

همه خانم‌ها باید بدانند که حفظ تمیزی و خشکی واژن، اهمیت زیادی برای سلامت واژن دارد و لباس‌هایی که می‌پوشند می‌تواند در این وضعیت تاثیر داشته باشد. از بیماری های شایع زنانه و از دلایل مراجعه ی زنان به متخصصان زنان، عفونت‌های قارچی واژن است که یکی از دلایل مراجعه‌ی زنان به پزشکان می‌باشد، یکی از عوامل مهم بروز عفونت در زنان لباس تنگ و غیربهداشتی و مرطوب است که موجب عوارض و مشکلات فراوانی می شود.


برای پیشگیری از سرطان سینه چند ساعت در روز پوشیدن سوتین مجاز است؟

13 اکتبر(21 مهر) روز بدون سوتین نام گرفته است. علت نام گذاری این روز افزایش آگاهی درباره سرطان سینه و راهکارهایی برای پیشگیری از آن است.باید در نظر داشت همیشه بین خانم ها اختلاف است، برخی می‌گویند باید سوتین پوشید و برخی می‌گویند نه. یک عده هم می‌گویند تنها برخی ساعات روز باید سوتین به تن کرد و در عین حال بعضی هم معتقدند هیچ نیازی به پوشیدن سوتین نیست! این نظرات متنوع شاید شما را یاد داستان پیرمرد و بچه و الاغ بیندازد که هر کسی از ظن خودش پیشنهاد سوار شدن بر الاغ را می‌داد! شاید هم سوال کمی فلسفی به نظر بیاید: پوشیدن یا نپوشیدن سوتین!


راهنمای خرید و نگهداری شورت و سوتین

نکات قابل توجه پیش از خرید لباس زیر که باید بدانید